Dorpshuis Zuiderwoude

Het Dorpshuis van Zuiderwoude is het centrale ontmoetingspunt voor alle inwoners van Zuiderwoude.

In 1972 is het Dorpshuis op initiatief van de bewoners gebouwd door vrijwilligers uit het dorp. Sindsdien is het de plek in Zuiderwoude waar diverse clubs en verenigingen wekelijks oefenen en repeteren. Jaarlijks wordt de musical van basisschool de Overhaal in het Dorpshuis opgevoerd en in het laatste weekend van Augustus vindt het jaarlijkse Dorpsfeest plaats. Het Dorpshuis wordt ook gebruikt voor vergaderingen, bijeenkomsten, feesten en partijen.

Het Dorpshuis wordt gerund door een enthousiaste groep vrijwilligers.

Zij zorgen voor de bediening, inrichting, schoonmaak, planning en onderhoud van het Dorpshuis. Het Dorpshuis is een stichting, het bestuur bestaat uit;

-          J.J. ( Jaap) Honingh  voorzitter

-          Mevrouw P.M.(Petra) Honingh penningmeester

-          C.A. (Kees) van der Schaaf secretaris

-          R.(Rikkert) Kremer  Bestuurslid

-          J.A.M. (Jaap) Arkesteijn Bestuurslid

Voor meer informatie kunt u mailen naar dorpshuiszuiderwoude@gmail.com of contact opnemen met Petra Honingh via whatsapp 06 81 04 84 85

In Augustus 2023 heeft het Dorpshuis zonnepanelen geplaatst!

WebWaterland.nl